خانه طراحی اضطراب و افزایش وزن


بین اضطراب و افزایش وزن رابطه قوی وجود دارد. این پدیده به ویژه در ماه های اطراف کووید -1 مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. دلایل زیادی وجود دارد که چرا اضطراب می تواند منجر به افزایش وزن شود ، افزایش وزن می تواند منجر به اضطراب شود و سپس چرخه معیوب ادامه یابد.

در فرهنگ ما به ما آموخته اند که اضطراب احساسی دردناک و ناراحت کننده است. هنگامی که عدم اطمینان یا هرج و مرج وجود دارد ، احساس ناراحتی می کنید و می خواهید ناراحتی را کاهش دهید. غذا خوردن همیشه راهی آسان ، راحت و سریع خواهد بود. بهتر است گاهی از غذا برای آرامش خاطر خود استفاده کنید. سرانجام ، برای اولین بار در زندگی خود هنگامی که احساس ناراحتی می کردید (به عنوان مثال ، گریه در کودکی) ، ما معمولاً با بطری مواجه شدیم. به این ترتیب ، بسیاری از ما خوردن و غذا را از دوران کودکی با راحتی و آرامش همراه می دانیم ، و این تا بزرگسالی ادامه می یابد. با این حال ، وقتی غذا خوردن تنها راهی است که می توانید اضطراب خود را کاهش دهید ، به احتمال زیاد وزن اضافه می کنید و سپس مشکلات بیشتری برای خود ایجاد می کنید.

علاوه بر این ، به خوبی شناخته شده است که سطوح بالای اضطراب و استرس باعث افزایش تولید کورتیزول می شود و داشتن کورتیزول بالا ، افزایش وزن یکبار را دشوارتر می کند. سلولهای ما نسبت به گلوکز حساسیت کمتری نشان می دهند و به احتمال زیاد چربی را در حالت اضطراب مداوم ذخیره می کنیم. بنابراین ، حفظ سطوح بالای اضطراب (افزایش سطح به دلیل پرخوری) می تواند از نظر کاهش وزن به سرسختی کمک کند.

در ساختمان سازه ، ما با شرکت کنندگان خود کار می کنیم تا روش های جایگزین مدیریت اضطراب را بیاموزیم تا غذا همیشه تنها ابزار موجود در جعبه ابزار نباشد. ما مدیتیشن ، درمان شناختی-رفتاری و درمان پذیرش و تعهد را آموزش می دهیم. علاوه بر این ، برنامه ریزی قوی تناسب اندام که ما در محوطه دانشگاه ارائه می دهیم (و به شرکت کنندگان آموزش می دهم که چگونه در خانه بمانند) یکی دیگر از راه های موثر برای مدیریت اضطراب است. هنگامی که ما استرس احساسی را تجربه می کنیم ، تخلیه از طریق فعالیت بدنی یک روش اثبات شده برای تحقیقات برای کاهش اثرات آن است.

اضطراب و افزایش وزن لزوماً یک چرخه معیوب نیست. در ساختمان سازه ، می توانیم به شرکت کنندگان خود کمک کنیم تا راهی بهتر برای کنار آمدن با پیچ و خم های گیج کننده زندگی پیدا کنند.

ارسال شده در بهداشت رفتاری ، سلامت

دکتر کتی ریکل فارغ التحصیل رشته روانشناسی از دانشگاه دوک است و دارای مدرک دکتری است. در روانشناسی بالینی از دانشگاه فلوریدا. او یک کارآموزی بالینی معتبر APA در زمینه روانشناسی سلامت در مرکز پزشکی دانشگاه دوک ، آموزش پیشرفته در درمان چاقی رفتاری و چاقی ، و همچنین مدیریت روانشناختی درد و بیماری مزمن را گذراند. دکتر. ریکل همچنین در درمان اختلالات اضطرابی ، از جمله اختلالات مرتبط با زوال عقل و فوبیاهای خاص ، تخصص دارد. تحقیقات وی در کنفرانس های مختلف حرفه ای ارائه شده و در مجلات علمی به چاپ رسیده است. دکتر. این فراخوان همچنین در “The Dr. Oz Show” ظاهر شد و در تعدادی از رسانه های مشهور از جمله وال استریت ژورنال ، هافینگتون پست ، مجله سلامت و یاهو نقل قول شد. سلامت ، مجله سلامت زنان ، مجله مشاهده کنندگان وزن و abcnews.com.

مشاهده همه پست های Katie Rickel ، PhD



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *