حقیقت تکان دهنده حملات پانیک

حمله پانیک یک اختلال در سیستم عصبی شما است. از نظر فنی یک بیماری عصبی است. باعث حملات مکرر و شدید هراس و اضطراب می شود. این حملات ممکن است در هر زمان اتفاق بیفتد و به کیفیت زندگی فرد آسیب برساند. در این مقاله قصد داریم در مورد حقیقت تکان دهنده حمله پانیک صحبت کنیم تا از آن استفاده کنید.

دانستن علل اختلالات پانیک ضروری است. این به شما کمک می کند تا بدانید که چگونه به درستی با حملات مقابله کنید. در اینجا مراحلی وجود دارد که باید برداشته شوند.

  1. شجره نامه خود را بررسی کنید. ببینید آیا کسی در خانواده شما وجود دارد که حملات پانیک داشته باشد. وراثت یکی از دلایل آن است.
  2. از خود بپرسید که آیا اختلالات دوقطبی یا اعتیاد به الکل دارید؟ علائم می تواند منجر به حملات اضطراب پانیک شود. فردی که آنها را دارد بیشتر در معرض حملات است.
  3. ببینید آیا مشکلات پزشکی خاصی دارید که می تواند منجر به حملات پانیک شود. این شرایط شامل هیپوگلیسمی (سطح پایین گلوکز خون)، پرکاری تیروئید (هورمون ترشح بیش از حد از غده تیروئید)، عفونت گوش داخلی و برخی از انواع بیماری های قلبی است.
  4. بررسی کنید که آیا آپنه خواب دارید یا خیر. فردی که در هنگام خواب نفس خود را متوقف می کند، به دلیل کمبود اکسیژن به مغز، شانس بیشتری برای ابتلا به حملات پانیک دارد.
  5. مشخص کنید که آیا محرک های عصبی و روانی دیگری دارید که می تواند باعث اختلال پانیک شود. محرک ها عبارتند از افسردگی بالینی، اختلالات خوردن و اختلالات دوقطبی.
  6. از مصرف زیاد محرک ها خودداری کنید از جمله کافئین، نیکوتین و شکر. همچنین برخی از داروها می توانند باعث این امر شوند. این داروها شامل آمفتامین، کوکائین و متدرین است.
  7. روش های جایگزینی برای تفکر بیاموزید. فردی که مبتلا به اختلال هراس است به طور معمول دارای یک مشکل روانی به نام سوء تعبیر فاجعه آمیز است. هر حمله ای توسط فرد مبتلا به عنوان نشانه ای از وضعیت جدی تری مانند حمله قلبی یا سکته مغزی تلقی می شود. سپس اضطراب افزایش می یابد. این حمله پانیک را تشدید خواهد کرد.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر