تمرینات روزانه برای تمرکز، آرامش و شادی

من می دانم گاهی اوقات باید مانند یک رکورد شکسته به نظر برسم. من خودم را بارها و بارها برای مشتریانم، دانش آموزانم، دوستانم، خانواده ام تکرار می کنم. و باز هم می گویم. اگر می خواهید یک زندگی شاد و آرام داشته باشید، مراقبت از خود یک گزینه نیست. به خصوص اگر فردی حساس، همدل و همدل هستید.

اسالبته مراقبت از جن شامل عناصر واضحی مانند رژیم غذایی غنی از مواد مغذی، گیاهی، ورزش فراوان و بهداشت خوب است. اگر می خواهید سلامتی خود را حفظ کنید، هیچ کدام اختیاری نیستند.

تیo حفظ شادی و آرامش درونی، مراقبت از خود باید شامل اعمال عاطفی و معنوی نیز باشد. شیوه های روزانه من که در زیر به اشتراک می گذارم به من کمک می کند متمرکز، متمرکز، خوش بین، متصل، خلاق، سازنده، صلح آمیز و شاد بمانم.

تیدر اینجا ابزارها و تکنیک هایی هستند که برای من کار می کنند. با بیشتر آنها، بسته به روز، مقدار زمان در دسترس و نیازهای عاطفی/روحی من، ترکیب و تطبیق می دهم. برخی از تمرین‌ها، مانند مدیتیشن و شکرگزاری، غیرقابل مذاکره هستند و من هر روز آنها را انجام می‌دهم.

مروزهای اول من معمولا حداقل ۴ یا ۵ تا از این تکنیک ها را انجام می دهم. بعضی روزها فقط ۲ کار می کنم. روزهای دیگر ممکن است همه آنها را انجام دهم! برخی از آن‌ها آنقدر سریع یا آنقدر آسان هستند که در روزگار من جا می‌گیرند، که «زمان اضافی» نمی‌گیرند. و، راستش را بخواهید، وقتی کاری انجام نمی‌دهم، که هر چند وقت یک‌بار اتفاق می‌افتد، احساس می‌کنم کاملاً بی‌تفاوت، دور از تمرکز و مضطرب هستم. به همین دلیل من از یک چک لیست برای پیگیری پیشرفت خود استفاده می کنم. من از راه سخت یاد گرفته ام، ارزش این را ندارد که از مسیر خارج شوم.

سیطرح خودت را بنویس هر یک از تکنیک‌های زیر را که برای شما مفید است، انتخاب کنید، آن‌ها را به آن اضافه کنید و در طول روز در جیب‌های خود قرار دهید. حداقل یک فعالیت مانند مدیتیشن را برای انجام هر روز انتخاب کنید، مهم نیست چه باشد. هیچ یک از فعالیت ها نیاز به زمان زیادی ندارند. و تا زمانی که آنها را در طول روز مصرف کنید، انرژی خود را بهینه خواهید کرد.

مراقبه من هر روز، از ۱۰ تا ۶۰ دقیقه، نوعی مدیتیشن را تمرین می کنم. بعضی روزها دو یا چند مدیتیشن کوتاه تر انجام می دهم. Insight Timer یک برنامه فوق العاده، رایگان است که من از آن برای زمان بندی مدیتیشن هایم استفاده می کنم. همراه با کتابخانه گسترده ای از صداها، زنگ ها، مراقبه ها و موسیقی است.

مدیتیشن فراوانی برای این مدیتیشن استفاده می کنم کتاب فراوانی، توسط جان راندولف پرایس این یک کتاب سبز کوچک با ۱۰ بیانیه اصلی است. من روزی ۱۵ دقیقه، ۴۰ روز یا بیشتر روی یک اصل مدیتیشن می کنم. این به من کمک می کند تا در یک چارچوب ذهنی فراوان، معنوی و روحی نگه دارم.

مدیتیشن سپاسگزاری با بستن چشمانم، به مدت ۵ دقیقه در مورد چیزی مدیتیشن می کنم که برای آن سپاسگزارم. این می تواند چیزی باشد که قبلاً دارم یا دوست دارم داشته باشم. این حس قدردانی واقعاً معتبر و واقعاً خوب است.

اهداف من با دست می نویسم اهدافم را در زمان حال می نویسم و ​​از رسیدن به آنها سپاسگزاری می کنم. این احساس خوبی دارد و به من کمک می‌کند تا اهدافم را حفظ کنم. من تقریباً هر روز اهدافم را می نویسم. این حدود ۱۰ دقیقه طول می کشد.

صفحات صبحگاهی صفحات صبح که توسط نویسنده جولیا کامرون ابداع شده است، هر روز صبح ۳ صفحه با دست نوشته شده است. آنها برای پاکسازی ذهن و جرقه زدن جریان خلاق بسیار ارزشمند هستند.

یوگا یا ورزشورزش صبحگاهی به من برای بقیه روز نیرو می بخشد. حرکت برای جریان کارآمد انرژی، جریان لنفاوی، قدرت، آزادسازی اضطراب و موارد دیگر بسیار مهم است.

نفس قلب هر زمان که احساس می کنم در سرم گیر کرده ام نفس قلب را به آن اضافه می کنم. نفس قلب به من کمک می کند تا از یک ذهن پرمشغله و پرکار رها شوم و به آرامش و آرامش قلبم برسم. این یک ابزار عالی برای کاهش اضطراب است. ۱ دقیقه یا بیشتر

خواندن نشاط بخش جایی در طول روز، زمانی را برای خواندن پیدا می کنم. گاهی اوقات مربوط به کار است، اما همیشه نشاط آور است.

گوش دادن نشاط بخش این شامل موسیقی، پادکست، رادیو Hayhouse، دوره های صوتی و موارد دیگر می شود. دوست دارم وقتی شام درست می کنم گوش کنم. این به من کمک می‌کند تا در یک چارچوب ذهنی مثبت، خوش‌بین و خوش‌بین باشم.

ضربه زدن به EFT این تمرینی است که در هر زمان از روز و در صورت لزوم انجام می شود. ضربه زدن به EFT برای رهایی از اضطراب، تنش، ترس، غم و اندوه یا هر گونه احساس ناخواسته دیگری که ممکن است در آن رخنه کند، عالی است.

قدردانی بیشتر قدردانی چیزی است که می تواند در طول روز به طرق مختلف بیان شود. علاوه بر مدیتیشن ۵ دقیقه‌ای سپاسگزاری، از لحظات خود به خودی سپاسگزاری لذت می‌برم، یا فهرستی از سپاسگزاری می‌نویسم، یا یادداشت سپاسگزاری می‌نویسم، یا به سادگی می‌گویم متشکرم، متشکرم، متشکرم، در حالی که کاری انجام می‌دهم که برایم شادی می‌آورد. قدردانی به من کمک می کند تا بیشتر با دنیای معنوی ارتباط برقرار کنم. و هر چه بیشتر سپاسگزار باشم، باید بیشتر سپاسگزار باشم.

طبیعت گردی برای خوشایند حواس و تسکین روح هیچ چیز بهتر نیست.

Eلذت ببرید و تماس بگیرید — به من بگویید چه چیزی برای شما مفید است!

در شجاعت،

ماریان

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر