رژیم لاغری سریع

تسکین از طریق تغذیه بی شخصیت می شود

تغذیه بخش بسیار بزرگتری از آن چیزی است که می توانید تصور کنید در روند بهبودی. غذا منعکس کننده خلق و خوی شماست و زمانی که به درستی استفاده شود به شما این امکان را می دهد که کنترل کاملی بر احساس خود داشته باشید. از لحظه‌ای که صبح از خواب بیدار می‌شوید تا شب خواب، انتخاب‌های غذایی وجود دارد که احساس شما را تعیین می‌کند.

غذاهای صبحگاهی به جای اینکه شما را آزار دهند، باید انرژی و انرژی ایجاد کنند. به جای سوختن مه، آنها باید مه را از بین ببرند و سطح تمرکز شما را با شروع روز افزایش دهند. برای رسیدن به پاسخ انرژی در صبح به کافئین نیازی نیست. گزینه های غذایی طبیعی دیگری نیز وجود دارد که به رفع مه کمک می کند.

در اینجا چند پیشنهاد برای مبارزه با احساس مه صبحگاهی مغز وجود دارد:

از تمام غلات بسته بندی شده شیرین و تصفیه شده به هر قیمتی اجتناب کنید. پنکیک و وافل نیز توصیه نمی شود مگر اینکه غلات کامل با پروتئین همراه باشند.

بلند شوید، لباس بپوشید و بیرون بروید… راه رفتن پشت مه مغزی بعد از غذا به بیدار شدن ذهن و بدن کمک می کند.

به افکارتان توجه کنید و دیگر خودتان را با «چه می‌شد» نترسانید.

بهترین گزینه ها برای یک صبحانه کم انرژی به شرح زیر است:

پیشنهادات صبحانه

تخم مرغ (هر طور که دوست دارید تهیه می شود)، همراه با نان تست سبوس دار یا بیکن بوقلمون، و نوشیدنی های بدون کافئین گرم.

بلغور جو با میوه های کم گلیسمی (تمشک، طالبی، توت فرنگی)، تخم مرغ یا پودر پروتئین.

کره بادام زمینی طبیعی روی نان سبوس دار با انواع توت های تازه یا هندوانه ورقه شده و یک نوشیدنی داغ بدون کافئین.

صبحانه را از دست ندهید و همیشه این وعده غذایی را ۳۰ دقیقه بعد از بیدار شدن صبح میل کنید.

پیشنهادات ناهار

پروتئین سفت/سنگین مانند مرغ، گوشت یا ماهی روی نان سبوس دار یا قسمتی از سالاد. (بدون پانسمان شیرین).

سالاد پروتئین (مرغ، ماهی، گوشت).

سوپ با سبزیجات و پروتئین (مرغ، ماهی یا گوشت)

پنیر کبابی روی نان سبوس دار با نوشیدنی بدون شیرینی.

پیشنهادات شام

پروتئین بدون چربی (مرغ، گوشت یا ماهی) با سیب زمینی، سبزیجات سبز یا زرد و سالاد.

پاستا غلات کامل با پروتئین و سالاد یا سبزیجات.

سالاد مدیترانه ای با غذاهای دریایی و سس لیمو.

فلفل تند با پنیر چدار رنده شده و سالاد سزار.

پیشنهادات فوق یک نمودار ثانویه است (که در بسته نرم افزاری ما با جزئیات بیشتر آمده است)، و می تواند به عنوان راهنمای غذاهایی که شفافیت و آرامش ذهنی را امکان پذیر می کند استفاده شود. این انرژی شما را بدون افزایش احساس اضطراب و مسخ شخصیت تغذیه می کند.

بیش از ۴ ساعت بدون وعده غذایی نمانید. تنقلات خوب هستند، اما اگر وعده غذایی شما مطابق میل شما باشد، آنها را غیر ضروری خواهید دید.

پیشنهادات میان وعده:

– هوموس با هویج یا چوب کرفس.

کره بادام زمینی و انواع توت های طبیعی روی نان تست غلات کامل.

– تخم مرغ آب پز و پنیر چدار. –

غلات کامل و انواع توت ها

میوه تازه با پنیر یا آجیل (کره آجیل)

ماست و میوه های تازه.

به یاد داشته باشید که غذا سوخت است و هنگامی که یک برنامه غذایی مناسب دنبال شود، به شما این امکان را می دهد که کنترل کاملی بر احساس آنها داشته باشید. شما همیشه در هنگام اعمال گزینه های صحیح و انجام مراحل مناسب مسئول هستید.

موارد بالا تنها چند نمونه از نحوه استفاده از غذاها برای تغییر احساس شما هستند. ترکیب این برنامه غذایی با اصلاحات رفتاری مناسب زندگی شما را تغییر می دهد. آنها به شما کمک می کنند تا سطح قند خون را متعادل نگه دارید و به طور طبیعی سروتونین (یک ماده شیمیایی حس خوب) را در مغز تقویت کنید.

غذاهایی که میل می کنید اغلب همان غذاهایی هستند که به این بیماری دامن می زنند. غذاهایی را انتخاب کنید که قند کمی دارند و به شکر تبدیل نمی شوند، مانند آرد سفید تصفیه شده، ماکارونی و قندهای ساده. اگر باید دسر بخورید، آن را بلافاصله بعد از غذا انجام دهید. هدف ثابت نگه داشتن سطح قند خون و تعادل سروتونین در مغز است. با پیروی از این برنامه غذایی، احساس شادی، امنیت و واکنش کمتری نسبت به محرک های خارجی خواهید داشت.

این یک برنامه غذایی بسیار خاص است و برای دستیابی به نتیجه باید کاملاً رعایت شود، اما ارزش تلاش را دارد. برای دستیابی به موفقیت کامل، مراحل اصلاح رفتار نیز باید به دقت دنبال شود.

این ترکیب و مسیر بهبودی کامل و پایدار از مسخ شخصیت و اضطراب است. نتایج با دستیابی به وضوح کامل و حس واقعی رفاه زندگی شما را بازیابی می کند.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر