بیبی بومر – ۴ عنصر یک سبک زندگی سالم

برای هر کسی که در دوران پس از جنگ جهانی دوم، تا دوران ویتنام، به دنیا آمده باشد، به طور خودکار به شما برچسب Baby Boomer داده می شود. این نسل در مدتی طولانی ثابت کرده بود که بزرگ‌ترین است، و با افزایش سن، تمرکز بیشتری روی سالم‌تر شدن معطوف شده است.

بیبی بومرها عوارضی را دیده اند که کار سخت، کمبود خواب مناسب و تغذیه نامناسب برای نسل والدین و پدربزرگ و مادربزرگشان داشته است، و این انگیزه ایجاد تغییر در انتخاب های کلی سبک زندگی بوده است.

اول از همه، هر کاری که ما با بدن خود انجام می دهیم، به نوعی تأثیر دارد، چه مثبت یا منفی. اما آنچه می خوریم گاهی اوقات می تواند به ما در بهبود کیفیت زندگی کمک کند و چندین سال به زندگی خود اضافه کند. تغذیه خوب مهم است، زیرا می تواند آنتی اکسیدان ها را برای سلامت قلب آزاد کند یا به ما کمک کند تا انرژی بیشتری داشته باشیم تا در طول روز فعالیت بیشتری داشته باشیم.

تا زمانی که ما در حال تمرین تغذیه خوب هستیم، قدم بعدی ورزش است. چه هر روز در هفته به باشگاه بروید، چه به سادگی چند روز در هفته یک مایل پیاده روی کنید، فعالیت بدنی فواید خود را به خصوص برای افراد بالای چهل سال ثابت کرده است. تحرک بدن جریان خون را برای سلامت قلب افزایش می‌دهد، اندورفین را برای سلامت روان آزاد می‌کند و به بدن اجازه می‌دهد تا عرق کند و سمومی را که برای پوست و سایر اندام‌ها بسیار مضر است آزاد کند.

عنصر دیگری که بیبی بومرها باید در نظر بگیرند تأثیر سیگار و الکل بر سلامت شخصی است. این نسل در دورانی بزرگ شد که در آن فکر زیادی در مورد کشیدن چندین نخ سیگار در روز نمی شد و مصرف الکل در بسیاری از خانه ها یک اتفاق عادی بود. به نظر می رسد چنین توصیه واضحی باشد، اما ترک سیگار و محدود کردن مقدار الکلی که مصرف می کنید می تواند سال ها به زندگی شما اضافه کند. اما در واقع، احساس شما صد در صد بهبود خواهد یافت.

آخرین عنصر یک سبک زندگی سالم برای بیبی بومرها خواب خوب شبانه است. بنابراین اغلب، بزرگسالان شاغل احساس می‌کنند که می‌توانند تنها چند ساعت روز را پشت سر بگذارند و حالشان خوب است. با این حال، چیزی که آنها متوجه نمی شوند این است که، حتی اگر ممکن است بتوانند در دفتر کار کنند، به این معنی نیست که این رفتار سالم است.

عالی به نظر رسیدن و احساس عالی بودن شامل مراقبت از بدنتان می شود و وقت گذاشتن برای استراحت و به موقع خوابیدن اغلب در کنار راه است. اما بسیاری از افراد این نسل در حال درک نیاز به خواب هستند و اقدامات لازم را برای اطمینان از اینکه سریع در یک ساعت مناسب به خواب می روند، انجام می دهند تا با احساس سرزندگی و آمادگی برای روز بیدار شوند.

بر خلاف ورزش، تغذیه و ترک سیگار و نوشیدنی، برای تمرین این روش سلامتی لازم نیست کار زیادی انجام دهید. تنها چیزی که لازم است این است که روی تخت دراز بکشید و در خوابی عمیق فرو بروید و سالها به زندگی شما اضافه خواهد شد.

با ترکیب همه این رفتارهای مثبت، نسل بیبی بومر نشان خواهد داد که از میانگین سنی والدین و پدربزرگ و مادربزرگ خود بسیار بیشتر خواهد بود. تنها چیزی که لازم است چهار گام مثبت است.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر