به کودکان خود کمک کنید تا سلامت روان خود را در طول همه گیری ویروس کرونا حفظ کنند

اگرچه انزوای فیزیکی تأثیر منفی بر یادگیری کودکان دارد، تأثیر همه‌گیری بر سلامت روان نیز نیاز به توجه ما دارد. به گفته متخصصان بهداشت، انزوای فیزیکی فشار زیادی بر کودکان و همچنین جوانان وارد می کند. از آنجایی که آنها نمی توانند دوستان خود را برای شرکت در فعالیت بدنی سالم ملاقات کنند، از اضطراب و افسردگی رنج می برند. در این مقاله قصد داریم نگاهی به نکاتی بیندازیم که به والدین کمک می کند تا سلامت روان فرزندان خود را در طول همه گیری ویروس کرونا حفظ کنند. ادامه مطلب

در این زمان های چالش برانگیز، سلامت روان فرزندان شما باید اولویت بالاتری برای شما باشد. اگر نکات ارائه شده در این مقاله را دنبال کنید، به شما کمک می کند پایه ای عالی ایجاد کنید که به فرزندان شما کمک می کند از سلامتی عالی برخوردار شوند. اگر می خواهید از سلامت روانی فرزندان خود به خوبی مراقبت کنید، این نکات بسیار مهم هستند. بدون بحث بیشتر، بیایید این نکات ساده را بررسی کنیم.

به آنها کمک کنید تا اصول اولیه را به درستی انجام دهند

برای سلامت روانی و جسمی، نمی توان اهمیت الگوی خواب خوب، ورزش منظم و رژیم غذایی سالم را انکار کرد. هنگامی که اصول اولیه را به درستی دریافت کردید، می توانید به فرزندان خود کمک کنید تا سلامت روان خود را حتی در این شرایط دشوار حفظ کنند.

آنها را به خوردن یک رژیم غذایی سالم تشویق کنید

مهم است که فرزندان خود را به خوردن یک رژیم غذایی سالم تشویق کنید. بر اساس بسیاری از مطالعات تحقیقاتی، رابطه قوی بین سلامت روان و سیستم گوارش سالم وجود دارد. اگر فرزندان شما اضطراب و افسردگی دارند، از عدم تعادل آدرنالین و گابا رنج خواهند برد. با یک سیستم گوارشی خوب می توان این مشکل را برطرف کرد.

یک رژیم غذایی سالم از غذاهای ارگانیک به جای غذاهای فرآوری شده تشکیل شده است. جدای از این، بهتر است وعده های غذایی کم حجم اما منظم مصرف شود. آنها باید روز خود را با رژیم غذایی حاوی پروتئین و کربوهیدرات شروع کنند. علاوه بر این، نوشیدن آب زیاد نیز مهم است.

از آنها بخواهید که تمرینات زیادی داشته باشند

ورزش برای سلامت روان مهم است. علاوه بر این، ورزش منظم به بهبود خلق و خو و رهایی از استرس کمک می کند. بنابراین، پیشنهاد می کنیم بچه های خود را تشویق کنید تا در داخل خانه با یکدیگر بازی کنند. حتی چند دقیقه دویدن در اطراف می تواند این کار را انجام دهد.

هر روز باید با کمی حرکت شروع شود. کاری که شما باید انجام دهید این است که به آنها کمک کنید تا قلب خود را به حرکت درآورند.

به آنها کمک کنید تا یک برنامه خواب خوب را حفظ کنند

اگر فرزندان شما الگوی خواب خوبی نداشته باشند، نمی توانند از سلامت روانی خوبی برخوردار شوند. در واقع، الگوی خواب منظم برای والدین مهم است که به درستی کار کنند و سطح هورمونی خود را متعادل نگه دارند. اگر به اندازه کافی نخوابید، از سطح بیشتری از اضطراب رنج خواهید برد. در نتیجه، آنها نمی توانند وظایف معمول شما را به درستی انجام دهند.

بنابراین، کاری که باید انجام دهید این است که فرزندانتان و خودتان را تشویق کنید که همزمان به رختخواب بروید و صبح زود از خواب بیدار شوید. آنها باید قبل از خواب ورزش کنند زیرا این کار به آنها کمک می کند خیلی سریعتر بخوابند.

به طور خلاصه، این شرحی از نکات رایجی بود که به شما کمک می کند سلامت کودک خود را در طول همه گیری حفظ کنید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر