رژیم لاغری سریع

برنامه کاهش وزن_کاهش وزن | برنامه های کاهش وزن


چگونه از افزایش وزن جلوگیری کنیم

چگونه از افزایش وزن جلوگیری کنیم

چرا افراد نمی توانند وزن را کنترل کنند – پاسخ ساده این است که آنها بیش از حد غذا می خورند.این به معنای کنترل وزنی است که آنها برای دریافت کالری از غذا به همان اندازه که می توانند در فعالیت بدنی بسوزانند، مصرف کنند. کالری اضافی به عنوان چربی بدن ذخیره می شود و در نتیجه منجر به افزایش وزن می شود.معادله انرژی عبارت است از:

کالری بیشتر از انرژی خروجی = افزایش وزن

هر چیز بدون چربی یا حتی بدون قند نیز چاق کننده است. بدن فقط “غذا” را به عنوان یک کل درک می کند و غذا را در قسمت های آن مانند چربی ها، کربوهیدرات ها و پروتئین درک نمی کند. بنابراین، هر نوع غذایی اگر بیش از حد خورده شود، در نهایت به چربی تبدیل می شود، می تواند شورموره یا پنیر باشد!

– سعی کنید از شام دیرهنگام خودداری کنید. خوردن بعد از “هشتم” است که مقدار زیادی از “وزن” افزایش می یابد.

سبزیجات، میوه ها و سالاد را در حد اعتدال مصرف کنید. هنگام کنترل وزن پس از کاهش وزن، از آجیل و لبنیات کامل استفاده کنید.

فعالیت بدنی چیزی شبیه دکمه «رفرش» در رایانه شماست. هنگامی که بدن بهبود می یابد، شروع به عملکرد بهتر و همچنین ظاهر بهتری می کند. بنابراین، هر گونه فعالیت بدنی ۹۰ دقیقه تا ۱۲۰ دقیقه در روز برای کنترل وزن و سبک زندگی سالم مورد نیاز است.

متعادل کردن مصرف غذا و فعالیت بدنی کلید کنترل وزن است. هر کدام برای وزن مطلوب و سلامتی مهم هستند. اصلاح رفتار و تغییر سبک زندگی برای رسیدن به این تعادل بسیار مهم است.

برنامه های کاهش وزن موثر توسط Liven Healthcare.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/