برشمردن دلایل بی شماری برای گیاهخواری

ما، انسان ها، نژادی هستیم که انگیزه ها و نیازهای جسمانی آن را هدایت می کنند. در حالی که غذا گرسنگی ما را فرو می نشاند، موفقیت برای بسیاری به عنوان یک اعتیاد به وجود می آید. بنابراین عادات غذایی را می توان بسته به ترجیحات مبتنی بر سلامتی سفارشی کرد، اما با تغییر مداوم به سمت عادات غذایی تمیزتر، گیاهخواری آن که بر نمودارها حاکم است. برخی ممکن است بر ارزش‌های اخلاقی پایبند باشند، در حالی که سلامتی به عنوان دغدغه اصلی بسیاری از افراد است. این دلایل زمانی که با هم ترکیب می شوند می توانند واقعاً به نفع گیاهخواری عمل کنند که جایگزینی خوشمزه برای گوشت است و در عین حال منابع غذایی را به وفور حفظ می کند. همانطور که می توان مشاهده کرد که در دوران مدرن، بیشتر بیماری ها مربوط به رژیم غذایی است، تغییر باید به سمت عادات سالم تر باشد.

ارائه مناسب ترین دلایل

از شیوه زندگی محدود دوری کنید و سبزیجات خود را برای افزایش طول عمر نگه دارید. با چندین گزینه برای گرفتن، لازم است که ما در مورد نقاط قوت بیاموزیم و مزایای متعدد گیاهخواری را برشماریم.

  • از آن بیماری‌ها دوری کنید – گوشت به افزایش دمای بدن شما می‌پردازد و ممکن است منجر به بیماری‌هایی مانند فشار خون بالا شود. دوباره با گنجاندن مداوم گوشت در برنامه غذا، سطح کلسترول افزایش می یابد. با رژیم گیاهخواری که از بیماری های قلبی پیشگیری می کند و همچنین خطر ابتلا به سرطان را کاهش می دهد، از این بیماری ها و بسیاری از بیماری های دیگر جلوگیری کنید. این برنامه غذایی ذاتاً مؤثر است زیرا از رسوبات زیر جلدی جلوگیری می شود که ممکن است دریچه ها را مسدود کند و باعث سکته شود. همچنین می‌توان با گزینه‌های غنی از فیبر و اجزای خاصی که سرشار از آنتی‌اکسیدان هستند، انعطاف‌پذیری را به برنامه غذایی اضافه کرد.

  • کنترل وزن – تناسب اندام و لاغر ماندن با رژیم گیاهخواری آسان می شود زیرا بیشتر اینها موجودات تازه هستند و مقادیر کم یا ناچیز چربی اشباع شده در آنها وجود دارد. سبزیجات فاقد کربوهیدرات هستند و می توان بدون نگرانی در مورد کالری اضافی، هوس این دستور العمل ها کرد.

  • استخوان‌های قوی‌تر – برای گیاه‌خوارانی که شیر را در رژیم غذایی روزانه خود قرار می‌دهند، محتوای کلسیم هرگز نگران کننده نیست. اما برای گیاهخوارانی که از هر گونه محصول حیوانی خودداری می کنند، برخی از سبزیجات سرشار از کلسیم به کمک می آیند. اطلاعات بیشتر در مورد این موارد را می توان در کتاب گوشت برای گربه ها نوشته جان جوزف مشاهده و مطالعه کرد که بینش های لازم را در مورد روشی که فرد می تواند تغییر بسیار مهمی را از گوشتخوار بودن به گیاهخوار معمولی با ارزش های اخلاقی بالاتر انجام دهد، ارائه می دهد.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر