برانکارد برای سلامتی و کاهش وزن

من هرگز کشش نمی‌دادم. سپس بیش از ۱۸۶ پوند وزن کم کردم. الان کشش میدم

اگر ورزش نمی کنید، احتمالاً نمی خواهید انجام دهید، بنابراین کاری را که به راحتی می توانید برای سلامتی خود انجام دهید، انجام دهید. اگر ورزش می‌کنید و می‌خواهید ادامه دهید، به راحتی می‌توانید حرکات کششی را برای سلامتی خود اضافه کنید. از گربه ها درس بگیرید

گربه ها ورزش نمی کنند کشش زیادی دارند. گربه‌ها هنگام بیدار شدن از خواب یا چرت زدن بلافاصله در چندین جهت کشش می‌یابند و تقریباً در هر زمانی که از دراز کشیدن یا نشستن به حالت ایستاده می‌روند، کشش می‌کشند. آنها حتی برای کشش می ایستند فقط به این دلیل که در جایی راه می روند.

راه خود را برای سلامتی بهتر دراز کنید. حرکات کششی قبلاً به عنوان یک برنامه برای سالمندان یا کسانی که در حال بهبودی هستند در نظر گرفته شده است. با این حال، اگر اضافه وزن دارید، حرکات کششی ممکن است برای شما نجات بخش باشد. حرکات کششی باعث افزایش خاصیت ارتجاعی در عضلات و مفاصل ما می شود و ما را صاف نگه می دارد. میزان انعطاف شما تعیین می کند که چگونه به یک لغزش و سقوط واکنش نشان دهید. این تفاوت بین آسیب دیدگی و توانایی گرفتن خود برای جلوگیری یا به حداقل رساندن آسیب ایجاد می کند.

حرکات کششی همچنین کمک بسیار خوبی برای رژیم غذایی و کاهش وزن برای افراد دارای اضافه وزن یا چاق و به ویژه برای افراد چاق بیمارگونه است. حتی برای چاقی نوجوانان دوران کودکی مناسب است. هرچه اضافه وزن بیشتری داشته باشیم، حتی اگر بخواهیم ورزش کنیم، سخت‌تر می‌شویم: حرکات کششی به ما اجازه می‌دهد تا ماهیچه‌هایمان را حفظ کنیم و بهترین راه برای ورود به عرصه ورزش با کاهش وزن است.

با اضافه وزن و نامناسب، یا تناسب اندام و خوش فرم، هر برنامه کششی باید با احتیاط و احتیاط شروع شود. قبل از شروع هر برنامه ورزشی با پزشک خود مشورت کنید. استرچریس به عنوان یک برنامه در دوزهای کوچک چند بار در طول روز انجام می شود. اگر ورزش نمی کنید و تحرک بدنی کمی دارید، باید هر ساعت ۲ تا ۵ دقیقه حرکات کششی انجام دهید.

یکی از چیزهای بزرگی که در مورد کشش کشف کردم این است که می توانید آن را به مدت طولانی، با یا بدون موسیقی، به عنوان یک برنامه ورزشی انجام دهید. یا شما می توانید آن را به مدت ۳۰ ثانیه تا یک دقیقه یک بار در ساعت انجام دهید. در واقع، بسیاری از آن‌ها را می‌توانید در حین کار انجام دهید، به عنوان استرسی که چند کار کوچک را کاهش می‌دهد. شما می توانید این کار را با تماشای تلویزیون انجام دهید، می توانید این کار را هنگام آشپزی انجام دهید: در واقع می توانید هر حرکتی را که انجام دهید کشش انجام دهید.

و حس خوبی داره و باعث افزایش گردش خون می شود. و استرس، تنش عضلانی و خستگی را کاهش می دهد. و به ماهیچه های پشتی که از شما حمایت می کردند، یک استراحت دوره ای بسیار مورد نیاز را می دهد. و به شما انرژی می دهد.

با افزایش سن، انعطاف پذیری کاهش می یابد: استفاده از آن یا از دست دادن آن. حرکات کششی عامل مهمی در انعطاف پذیری عضلات و مفاصل است. هرچه با افزایش سن انعطاف‌پذیرتر باشیم، تعداد کارها برای ما سخت‌تر می‌شود و درد و رنج کمتری داریم. صرف نظر از سلامتی، مطمئناً توانایی ما برای حفظ رضایت را افزایش می دهد کیفیت از زندگی اگر مشکلی در کنترل وزن دارید، حرکات کششی به شما کمک می کند.

هنگام کشش، می توانید از گوشه دیوار به عنوان یک عامل تثبیت کننده استفاده کنید، که به شما امکان می دهد بدون ترس از از دست دادن تعادل، خم شوید و کشیده شوید. چه در حال انجام حرکات کششی روی زمین، تختخواب، روی صندلی یا ایستاده باشید، کشش روی نوار موسیقی مورد علاقه‌تان باعث می‌شود که اگر برای ورزش کردن، حرکات کششی انجام دهید. (حداقل زمان برای شروع آن باید ۳ دقیقه باشد و همانطور که به آن عادت می کنید به تدریج مدت زمان را افزایش دهید.)

حرکات کششی در کنار رایانه، خواه بازوهای شما باشد یا به راحتی از پهلو به پهلو خم شوید، برای شما مفید است. می‌توانید ماهیچه‌های بازوها، پاها، و دریور را در هر مکان و در هر زمان سفت و شل کنید. می توانید گردن خود را بچرخانید. این یک کاهش دهنده تنش عالی است و به جلوگیری از سردرد کمک می کند.

مطمئن شوید که وقتی کشش می دهید فقط تا جایی که راحت است پیش بروید. حرکات کششی هرگز نباید به شما آسیب برساند. احتمالاً متوجه خواهید شد که با گذشت زمان، می توانید هر کشش را کمی راحت تر انجام دهید. ممکن است بخواهید در کتابفروشی، کتابخانه یا اینترنت محلی خود درباره یوگا کمی تحقیق کنید. ایده های زیادی و اطلاعات مفید زیادی در مورد کشش سالم ارائه می دهد.

آخرین چیز بزرگی که در مورد کشش کشف کردم: راه‌ها، مکان‌ها و زمان‌های زیادی برای انجام آن وجود دارد و ماهیچه‌های زیادی که می‌توانند و باید کشیده شوند، هر کسی می‌تواند با آزمایش و برانکارد به یک برانکارد استاد تبدیل شود.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر