با داروهای آیورودا برای تقویت اعصاب نتایج سریع و موثری دریافت کنید

بیماری عصبی نتیجه بسیاری از بیماری های روحی و جسمی مانند اضطراب، افسردگی و حملات پانیک است. همچنین می تواند باعث تپش قلب، سردرد، کمردرد، حالت تهوع، تکرر ادرار و اسهال شود.

اضطراب ناشی از بسیاری از عوامل استرس زا پزشکی، محیطی و تجمعی است.

فوبیا و عللی مانند مرگ ناگهانی یکی از عزیزان یا تغییرات ناگهانی زندگی می تواند باعث استرس عاطفی و در نتیجه حملات پانیک شود.

مواد مخدر هرگز یک گزینه نیست. برای تأثیر دائمی، باید به طور طبیعی با کمک طب آیورودا درمان شود.

چرا آیورودا را انتخاب کنید؟

آیورودا، درمان قدیمی بیماری ها، به سادگی با کمک گیاهان طبیعی و درمان های خانگی درمان می شود. بر اساس تشبیه ساده رژیم غذایی متعادل، سبک زندگی سالم و ورزش مناسب، تسکین دائمی و بدون عوارض جانبی را فراهم می کند.

درمان های خانگی برای رفع ضعف عصبی:

داروهای آیورودا برای ضعف عصبی نه تنها موثر هستند، بلکه مقرون به صرفه هستند.

  1. رژیم غذایی مناسب: مایلین، لایه ای از چربی، نخاع و اعصاب را می پوشاند. مصرف مناسب ویتامین B12 و ویتامین D به جلوگیری از فرسایش آن کمک می کند که در نتیجه منجر به ضعف عصبی می شود. میوه های خشک، سبزیجات سبز، شیر، ماهی و گوشت را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. توت ها سرشار از سدیم و آهن هستند و به تقویت اعصاب کمک می کنند.
  2. ماساژ با روغن: ماساژ مناسب روغن بادام گرم روی بدن می تواند به درمان تنش و سفتی عضلانی کمک کند. با بهبود گردش خون، عضلات تحت فشار را شل می کند.
  3. معجون آیورودا: معجون گیاهی یا چورانا بهترین داروی آیورودا برای تقویت اعصاب است. مقداری آب ولرم به مخلوط کاپیکاچو، گرم سیاه، آشواگاندا و پودر ریشه بالا (هر کدام یک قاشق چایخوری) اضافه کنید. برای حداکثر تاثیر آن را دو بار در روز بنوشید.

گیاهان و داروهای طبیعی برای درمان اضطراب و حملات پانیک:

طب آیورودا برای اضطراب و حملات پانیک شامل موارد زیر است:

  1. بابونه: یک فنجان چای بابونه می تواند به شما کمک کند در حین یا قبل از حمله پانیک احتمالی آرام شوید. این یک اثر آرامش بخش ایجاد می کند و ذهن را آرام می کند. اما زنان باردار نباید آن را مصرف کنند.
  2. ریشه سنبل الطیب: به عنوان یک مسکن طبیعی، بهترین درمان برای مقابله با بی خوابی است. نوشیدن مخلوط ساده ریشه سنبل الطیب له شده با مقداری آب گرم قبل از خواب می تواند به کاهش اضطراب کمک کند و اثر ماندگاری ایجاد کند.
  3. ریشه قطب شمال: به عنوان یک آداپتوژن طبیعی، به عنوان یک مانع برای مبارزه با خستگی بدن، استرس و تنش عصبی عمل می کند. همچنین یک اثر خواب‌آلود برای درمان بی‌خوابی ایجاد می‌کند. آن را با نام های مختلفی مانند ریشه طلایی، تاج پادشاهی و رز اورپین می شناسند.
  4. ورزش مناسب: تنفس یا راه رفتن در هوای تازه و تمیز چند بار در هفته می تواند با ترشح هورمون های احساس خوب به نام اندورفین، خیال شما را راحت کند. پرانایام، کوندالینی یوگا و یوگا دانوراسانا سیستم عصبی را سالم نگه می دارد و با ارائه مزایای طولانی مدت، اضطراب و افسردگی را درمان می کند.
  5. رژیم غذایی مناسب: ماهی تن، آووکادو، اسفناج و ماهی قزل آلا را برای دریافت مناسب اسیدهای چرب امگا ۳ و اسید فولیک به رژیم غذایی خود اضافه کنید. این به کاهش افسردگی و مبارزه با حملات پانیک کمک می کند. غذای گرم و پخته را به جای غذاهای ناسالم کهنه انتخاب کنید و به طور منظم آب سبزیجات بنوشید. برای جلوگیری از کم آبی آب زیاد بنوشید.
  6. سبک زندگی مناسب: مطمئن شوید که یک روال مناسب را دنبال می کنید و به اندازه کافی بخوابید تا از تحریک و خستگی در طول روز جلوگیری کنید.

با داشتن بدن و ذهن مناسب، بهبود داخلی سریعتر و موثرتر از درمان آلوپاتیک است. با درمان مناسب آیورودا برای افسردگی، روح شما احساس آرامش و آرامش می کند.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر