رژیم لاغری سریع

افسردگی، پیوند امگا ۳ – آیا امگا ۳ پاسخی برای افسردگی است؟

امگا ۳ دارای خواص درمانی معجزه آسایی است. فهرستی از اصطلاحاتی که گفته می شود مفید هستند مانند یک فرهنگ لغت پزشکی است.

ارتباط امگا ۳ با افسردگی یکی از جدیدترین یافته های گزارش شده است. من اعتراف کرده‌ام که از طرفداران زیادی مکمل‌های کپسول روغن ماهی امگا ۳ هستم.

بخشی از برنامه روزانه من مصرف کپسول روغن ماهی است. من از مزایای کلی این عمل برای سلامتی مطمئن هستم و به شرکتی که از آن خرید می کنم اعتماد دارم.

با وجود همه اختلاف نظرها، یک چیز کاملاً واضح است. رژیم معمولی غربی نسبت به امگا ۳ نسبت به امگا ۶ بسیار بیشتری دارد که خوب نیست.

در حالی که امگا ۶ نیز یک اسید چرب ضروری است، مصرف بیش از حد آن می تواند منجر به مشکلاتی شود که می تواند با امگا ۳ مقابله کند. بنابراین کاهش امگا ۶ و افزایش امگا ۳ ایده خوبی خواهد بود.

این که چگونه باید انجام شود و تا چه حد هنوز موضوع بحث های زیادی است. وقتی صحبت از برخی شرایط سلامتی می شود، اختلاف نظرهای بیشتری وجود دارد.

اخیراً تحقیقات زیادی در زمینه سلامت مغز و روان و تأثیر امگا ۳ انجام شده است.برخی از مطالعات ارتباط بین سطوح پایین DHA در مغز و افسردگی را نشان داده اند.

برخی کارآزمایی‌ها وجود داشته است که در آن بیماران سطوح امگا ۳ افزایش یافته و بهبود خلق و خوی آنها گزارش شده است. برخی حتی داروهای سنتی خود را کاهش داده یا قطع کرده اند.

حالا این عالی به نظر می رسد و گامی در مسیر درست است، اما قطعی نیست. حامیان انجیلی امگا ۳ تمایل دارند به یافته‌هایی مانند این دست بزنند. من خودم مقصر بودم

اما بیایید بدون عینک رز به او نگاه کنیم. آزمایشات زیادی در مورد افسردگی و امگا ۳ وجود دارد و همه آنها به چنین نتایج مثبتی دست نمی یابند.

روش شناسی برخی کارآزمایی ها و همچنین مقیاس آنها زیر سوال رفته است. نتایج، چه مثبت یا منفی، به اندازه کافی گسترده نیستند که بتوان به آنها تکیه کرد.

این حوزه از مزایای روانشناختی بالقوه روغن ماهی امگا ۳ برای من جالب است. اما من تحقیقات کمی در مورد نتایج انجام داده ام و هنوز در روزهای اولیه است.

برخی از افرادی که از مکمل‌های امگا ۳ حمایت می‌کنند فقط می‌خواهند شواهدی را گزارش کنند که از آنها حمایت می‌کند. من دوست دارم نگاه متعادل تری داشته باشم.

در حالی که من خوشحالم که به رژیم روزانه امگا ۳ خود ادامه می دهم و معتقدم که برای من مفید است، نباید به راحتی از آن استفاده کرد.

مردم قبل از تصمیم گیری باید شواهد خوب و بد را بسنجید. این یکی از موارد است اگرچه به نظر می رسد جنبه منفی آن گزارش نشده است.

من تجربه خودم را در مورد داروهای افسردگی و ضد افسردگی دارم و می خواهم باور کنم که یک جایگزین طبیعی خوب وجود دارد.

آیا امگا ۳ پاسخی برای افسردگی است؟ این هنوز ثابت نشده است و عاقلانه است که قبل از هرگونه تغییر در رژیم درمانی خود با پزشک مشورت کنید. شما باید همیشه پزشک خود را در جریان بگذارید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر