اعتیاد به غذا

وقتی عبارت اعتیاد به غذا را می شنویم، معمولاً فکر نمی کنیم قربانی شده ایم. حتی اگر نشانه‌های معمول اعتیاد به معنای دیگری ظاهر نشود، احتمالاً شما به یکی از موارد زیر در غذاهایی که می‌خوریم معتاد هستید. ممکن است آگاهانه از آن آگاه نباشید، اما میل شدید به این غذاها ممکن است نشانه اعتیاد باشد. بیایید برخی از مؤلفه‌های اساسی را که افراد می‌توانند به آن معتاد شوند را پوشش دهیم. هیچ علم ثابت شده ای وجود ندارد که به ما بگوید چه غذاهایی اعتیادآور هستند و چه چیزی آنها را به این شکل می سازد، اما ما شواهدی داریم که نشان می دهد موارد زیر قطعا اعتیاد آور هستند.

قند

همه ما شیرینی خوب را می شناسیم. همه ما او را دوست داریم. این انرژی کوتاهی به ما می دهد که ما را به حرکت وا می دارد و باعث می شود فکر کنیم و احساس کنیم که واقعاً به ما کمک می کند. قند در بسیاری از غذاهایی که می خوریم و چیزهایی که می نوشیم خود را نشان می دهد. قندهای فرآوری شده به ما انرژی می‌دهند و زمانی که ما را ترک می‌کنیم، احساس خستگی و گرسنگی می‌کنیم. اگرچه اجتناب از شیرینی‌ها دشوار است، اما دوری از شیرینی‌ها و آب‌میوه‌های ۱۰۰ درصد به جای نوشیدنی‌های آب‌میوه به شما کمک می‌کند از شکر دوری کنید. اگر به تقویت شیرینی نیاز دارید، به دنبال چیزهایی باشید که از شیرین کننده های مصنوعی استفاده می کنند. این به معنای جایگزینی شکر نیست، زیرا واقعاً برای شما بهتر نیست، اما هر از گاهی به مقدار کمی کار می کند.

کافئین

مصرف کنندگان قهوه و نوشابه همه چیز را در مورد این چیزها می دانند. وقتی خسته هستید به شما کمک می کند و به شما کمک می کند تا برای انجام کارتان بیدار بمانید. بسیاری از ما روزانه از آن استفاده می کنیم و معمولاً بدون آن سردرد و خستگی را تجربه می کنیم. این نشانه آن است که بدن برای عملکرد مطلوب به مواد شیمیایی وابسته شده است. با این حال، کمی کافئین در اینجا یا آنجا ضرری ندارد. بنابراین، به هر طریقی، فقط باید اعتدال را تمرین کنید. اگر هر روز یک یا دو فنجان قهوه یا نوشابه می نوشید، در مقابل نوشیدن سه پارچ قهوه یا یک قوطی نوشابه در روز، بد نیست (به جز پوندهای اضافی که نوشابه روی آن انباشته می شود).

کربوهیدرات ها

اینها در غذاهایی که می خوریم همه جا وجود دارند. در واقع، بسیاری از مردم در مورد اعتیاد به کربوهیدرات اختلاف نظر دارند. وقتی در مورد اعتیاد به کربوهیدرات صحبت می کنیم، به سادگی می گوییم که بدن شما بیش از حد به آنها وابسته می شود. ما نمی گوییم بدون مقداری نان سیر و پاستا دیوانه خواهید شد! بهترین کاری که می توانید در اینجا انجام دهید، مانند هر غذای دیگری، خوردن آن در حد اعتدال است. دلیل اعتیاد ما به کربوهیدرات ها همان دلیل اعتیاد ما به قند است. این به ما انرژی می دهد که برای مدت کوتاهی از آن برای بهره وری بیشتر استفاده می کنیم. سپس، ما آن را میل می کنیم زیرا بدن ما به فراوانی آن عادت می کند.

حالا اگر فکر می کنید به هر یک از این غذاها معتاد هستید، باید بفهمید که واقعاً این شما نیستید. ما به عنوان یک جامعه به چیزی معتاد هستیم. مهم نیست شکر، کافئین، الکل یا حتی نیکوتین… همه ما اعتیاد داریم. ما برای مبارزه با این اعتیادها به اراده نیاز داریم و چون بسیاری از ما حتی از اعتیاد آگاه نیستیم، هیچ کاری برای مبارزه با آن انجام نمی دهیم. اگر احساس می کنید نمی توانید این اعتیاد را کنترل کنید، از صحبت کردن با پزشک یا درمانگر خود نترسید یا خجالت نکشید. آنها به این دلایل به شما کمک می کنند و خواهند کرد!

اگر می خواهید کاری در مورد این اعتیاد به مواد غذایی انجام دهید و به نظر نمی رسد که به تنهایی وزن کم کنید، باید محصولی به نام Proactol را امتحان کنید. این محصول یک مکمل کاملا طبیعی است که به عنوان یک اتصال دهنده چربی عمل می کند تا از جذب برخی از چربی هایی که می خورید در بدن جلوگیری کند و در نتیجه به کاهش وزن شما کمک کند. مزایای بزرگ دیگری نیز دارد!

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر