آیا شما صدمه می بینید، به سختی راه می روید، انرژی ندارید یا به سادگی نمی توانید مدفوع کنید؟

آیا در میانسالی دست و پنجه نرم می کنید؟ یا بزرگتر؟ سعی می کنید “خوب بخورید” و نقطه شیرین وزن کامل خود را پیدا نمی کنید و خوب هضم می کنید؟

من برای کمک اینجا هستم. به خصوص اگر بیماری خانوادگی دارید. چرا؟ زیرا من یکی را دارم که سال هاست با موفقیت آن را مدیریت کرده ام.

آیا می توانید تصور کنید که بخواهید ۱۸ ساعت در روز بخوابید؟ آیا سرگرمی را از دست می دهید و نمی توانید کارهایی را که می خواهید انجام دهید؟

نشان دادن نحوه غذا خوردن به شما مهم است، زیرا با این کار مشکلاتی مانند خواب بد شبانه، هضم ضعیف و همیشه گرسنه بودن و اینکه نمی توانید بفهمید گیاهخواران چگونه این کار را انجام می دهند و خیلی خوب به نظر می رسید را حل می کند؟

برخی از ما نمی‌توانیم وگان باشیم، بنابراین یافتن بهترین پروتئین‌ها به شما کمک می‌کند هضم بهتری داشته باشید و در هر سنی احساس تناسب داشته باشید.

منتظر دریافت این اطلاعات ارزشمند نباشید. ظاهر و احساس خوب هدف است. خوب به نظر نرسیدن و احساس خوب نبودن جواب دارد.

دوست ۸۰ ساله من در عرض ۵ ماه ۹۰ پوند از دست داد و متوجه شد که فقط به دو وعده غذایی در روز نیاز دارد. آیا دوست ندارید گرسنه نباشید؟

رژیم غذایی “منطقه” نیز بخشی از مربیگری من است. فرقی نمی کند کربوهیدرات کم، کم چرب، یا در میان غذا خوردن متعادل یا مدیترانه ای باشید. یک آزمایش وجود دارد که به شما می گوید.

کدام مواد مغذی را باید روی مکمل‌ها متمرکز کنید و در صورت مصرف مکمل‌ها، کدام مواد مغذی یا حتی کافئین می‌تواند باعث حملات قلبی غیر کشنده شود؟

به کدام نوع ورزش نیاز دارید؟

چطوری راضی باشم؟ میدونم همیشه گرسنه بودم من چندین دستور تهیه کردم که می توانید سعی کنید ببینید کدام یک برای شما بهتر عمل می کند.

این کار خیلی زیاد است. نه، اگر برایتان مهم نیست که فقط یک پروتئین و یک سبزی بخورید، نه.

بدن خود را با مواد مغذی مورد نیاز خود حمایت کنید تا بتوانید اثربخشی مسیرهای متابولیک خود را اجرا کنید. منتظر نباشید تا احساس خوبی داشته باشید.

آزمایش دیگری وجود دارد که به شما می گوید دقیقاً چه غذاهایی باید بخورید. اگر می خواهید مسیر سلامتی خود را تسریع کنید، کمک بزرگی است. مطمئناً من به شما کمک خواهم کرد تصمیم بگیرید کدام غذاها را می توانید بخورید.

دو تست تا الان سه اگر لازم است گروه خونی خود را بدانید.

بنابراین، آیا می‌دانستید که می‌توانید با یک وعده پروتئین به اندازه کف دست احساس رضایت کنید؟ هدف ۵-۴ ساعت در روز و شبانه روزه متناوب است. ۱۵ ساعت امتحان کنید. این به تنظیم مجدد بدن شما کمک می کند و ممکن است متوجه شوید که خواب بهتری دارید.

در حال حاضر آغاز شده است. و در هر سنی احساس تناسب اندام خواهید کرد.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر