آیا شما در خطر از "وقتی وزنم را کم کردم خوشحال خواهم شد" روت؟

امروز قصد داریم یکی از بزرگترین توهمات زندگی مدرن را بررسی کنیم.

آیا تا به حال متوجه شده اید که می گویید “وقتی وزنم کم شد، یک کمپینگ کوچک شاد خواهم بود”؟

هوم

آیا آن خنده عصبی برخی از شما بود؟

خواننده عزیز… شما باید گوش کنید.

برای دیدن افرادی که به دنبال چیزی هستند لازم نیست خیلی دور نگاه کنید. ایستادن در مقابل آینه این کار را برای اکثر ما انجام می دهد.

بیا با آن روبرو شویم. مهم نیست کی هستیم یا اهل کجا هستیم، همه ما به دنبال چیزی هستیم

من نمی توانم به شما بگویم که چند بار شنیده ام که مردم (بله، خودم را شامل می شود) می گویند: “وقتی شکمم را از دست بدهم خوشحال خواهم شد” یا “زمانی که بالای ماه خواهم بود”. من پول بیشتری دارم یا “وقتی وقت بیشتری داشته باشم، خفه می شوم”.

فرمول این است: وقتی ____________ (جای خالی را پر کنید) خوشحال خواهم شد.

آشنا بنظر رسیدن؟ اشکالی ندارد، همه ما تا حدودی این کار را انجام می دهیم.

هنگامی که سناریوی “وقتی X، Y و Z خوشحال خواهم بود” را اجرا می کنیم، به دنبال یک احساس درونی (عشق، موفقیت، آرامش، شادی، امنیت، شادی) از یک عامل خارجی (کاهش وزن، پول، زمان هستیم). ) ).

دقیقاً این نوع تفکر است که ما را به رویای یک بازاریاب تبدیل می کند. ما آنقدر مشغول جستجوی خوشبختی در خارج از خود هستیم که یک سری چیزها را می خریم، همه در جستجوی خوشبختی.

مدرک می خواهید؟

ما تبدیل به نسلی شده‌ایم که استارباک می‌نوشد، آی‌پاد گوش می‌دهد، رانندگی می‌کند و کارت اعتباری می‌خرد و هنوز خوشحال نیستیم.

ما بلیت‌های لوتو می‌خریم، به ۱۵ دقیقه شهرت خود امیدواریم و وقتی تمام نشد، به انتظار، آرزو و امید ادامه می‌دهیم، زیرا خودمان را متقاعد کرده‌ایم که اگر ثروتمند و مشهور جهان بودیم، پس خوشحال باش

و با این حال، اگر پول، شهرت و اندازه صفر بودن بلیط تضمین شده برای خوشبختی بود، پس چرا همه در هالیوود به طرز هذیانی خوشحال نیستند؟

هوم

این یک توهم است.

این یک دروغ بزرگ است.

در اینجا دلیل آن است.

حقیقت این است که شادی پایدار را نمی توان از منبع بیرونی یافت.

باز هم می گویم… ما هیچ کجا “خوشبختی” را نمی یابیم.

اکنون در درون شماست.

در اینجا سه ​​مرحله برای شاد بودن در حال حاضر وجود دارد.

۱) هدف/تغییر/اصلاحی را که معتقد بودید به شما احساس می‌کند مشخص کنید. احتمالاً در امتداد این است که وقتی Y اتفاق بیفتد، X را احساس خواهم کرد.”

– وقتی مقدار Y از وزنم را از دست بدهم احساس خوشحالی می کنم.

– وقتی مقدار Y پول در بانک داشته باشم احساس امنیت می کنم.

– وقتی Y را به پایان رساندم احساس موفقیت می کنم.

این واقعیت که شما حتی می توانید بگویید “وقتی Y اتفاق افتاد X را احساس می کنم” به این معنی است که شما یک بازنمایی درونی از احساس (X) دارید. همانطور که در اینجا، شما از قبل می دانید که X چه احساسی دارد.

همچنین به این معنی است که قبل از اینکه بتوانید به خود اجازه دهید آن را احساس کنید، به این فکر افتاده اید که واقعاً باید تجربه خارجی (Y) را داشته باشید.

دروغ دوم را تشخیص دهید

شما در حال حاضر از نظر عاطفی کامل شده اید. شما به هیچ چیز خارجی نیاز ندارید تا احساسات خود را احساس کنید. آنها از قبل در درون شما هستند.

۲) از خود بپرسید “اگر به خودم اجازه می دادم آن را اکنون احساس کنم (X) چه اتفاقی می افتد؟

مردم گاهی فکر می کنند که اگر به خود اجازه دهند احساسات خود را اکنون احساس کنند، اراده تغییر، رشد و دستیابی را از دست خواهند داد. اما این روش کار نمی کند.

برعکس این قضیه صادق است.

دستیابی به اهداف کاهش وزن حداقل یک میلیون بار آسان تر است وقتی از محل پذیرش می آیید.

وقتی می گویید “وقتی ۱۵ کیلوگرم کم کنم خوشحال خواهم شد” تنها کاری که انجام می دهید این است که شادی را به تعویق بیندازید.

وقتی شادی را به تعویق می اندازید، به تعویق شادی عادت می کنید. هر چه در به تعویق انداختن شادی بهتر عمل کنید، در شاد نبودن بهتر می شوید.

چه کسی می خواهد در ناراضی بودن بهتر شود؟

اتفاقا… هیچکس.

پس قطعش کن!

به طور خلاصه خانم ها، اگر همین الان خود را دوست نداشته باشید و نپذیرید، همان چیزی که هستید، هرگز شما را دوست نخواهید داشت و نمی پذیرید… مهم نیست وزنتان چقدر است.

۳) معیارهای خود را برای احساس احساساتی که می خواهید تغییر دهید و به خود اجازه دهید همین الان شاد باشید.

در اینجا چند نمونه آورده شده است:

– از زمانی که زنده ام، اکنون می توانم احساس موفقیت کنم. و زنده بودن ستاره طلای تکاملی است 🙂

– اکنون می توانم احساس آرامش کنم، زیرا دارم یاد می گیرم که خودم را همانطور که هستم بپذیرم. حتی تکه های لرزان.

– اکنون می توانم احساس خوبی نسبت به خودم داشته باشم، زیرا در حال برداشتن قدم هایی برای سلامتی هستم.

اعتقاد به اینکه برای احساس خوشبختی به هر چیزی نیاز دارید، مظهر نیاز است. و ساختار اعتیاد.

Ick

دانستن اینکه شما در حال حاضر ۱۰۰٪ کامل و کامل هستید، و همه چیزهایی که نیاز دارید اکنون در درون شما هستند، مظهر فراوانی است.

آری

فقط برای اینکه کاملاً واضح باشیم، خانم ها. من برای همه اعتیادها اخم نمی کنم. من حتی ممکن است تعدادی از خودم داشته باشم. سوالی که باید از خود بپرسید این است که “آیا این اعتیاد مرا به هدفم نزدیکتر می کند؟ یا نه؟”

اینجا حصار نشینی وجود ندارد. این یک سناریوی “بله” یا “نه” است، مردم.

به عنوان مثال، من از صمیم قلب اعتراف می کنم که به دویدن معتاد هستم. خبر عالی این است که من را به هدفم یعنی تناسب اندام، سالم و شاد نزدیک تر می کند. من می فهمم که کوبیدن پیاده رو برای همه مناسب نیست، و این خیلی خوب است. برای من، آن را سنگ. در حالی که اعتیاد (سابق) من به کوکای رژیمی باعث می شد بدنم را با مواد شیمیایی پر کنم و تمام شب را در قایق ها نگاه کنم. خوب نیست.

پس ای زیبا، از به تاخیر انداختن خوشبختی خود دست بردارید تا زمانی که به کمال تصوری در مقیاس دست یابید.

به خودتان اجازه شاد بودن بدهید.

اکنون.

همانطور که آبراهام لینکلن بسیار خردمند گفت: “بیشتر مردم همانقدر خوشحال هستند که فکر می کنند.”

چقدر تصمیم گرفتی خوشحال باشی؟

عشق و غیره، آوریل

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر